Pytanie o bezstronność akcji #SzczepimySię – materiały prasowe
On Thursday, December 31, 2020, cirpress cirpress <cirpress na s.kprm.gov.pl> wrote:
W kolejnych miastach w Polsce zawisły billboardy #SzczepimySię
Trwa kampania informacyjna rządu dotycząca Narodowego Programu Szczepień. Kolejne billboardy #SzczepimySię pojawiły się m.in. w Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie oraz Warszawie.
Billboardy w całej Polsce
Już od kilku dni Polacy na ulicach swoich miejscowości mogą zauważyć zachętę do udziału w akcji #SzczepimySię. Aktualnie trwają szczepienia grupy „zero" – osób, które są na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19. Proces rejestracji powszechnych szczepień Polaków rozpocznie się najprawdopodobniej 15 stycznia 2021 r. Właśnie dlatego rząd z wyprzedzeniem uruchomił kampanię informacyjną, żeby do szczepień zachęcić jak najwięcej osób.
Liczba nowych billboardów stale rośnie. Kampania outdoorowa zostanie wsparta komunikacją cyfrową – ekranami LED, na których zagoszczą animacje informacyjne.
Kampania informacyjna #SzczepimySię
Narodowy Program Szczepień służy zaplanowaniu działań, które mają zagwarantować przeprowadzenie bezpiecznych i skutecznych szczepień wśród obywateli Polski. Obejmuje nie tylko zakup odpowiedniej liczby szczepionek, ale również działania informacyjne oraz edukacyjne mające na celu zachętę do szczepień. Właśnie dlatego wystartowała kampania informacyjna pod hasłem #SzczepimySię, która jest szeroko komunikowana za pomocą rożnych środków masowego przekazu.
Internet i telewizja
W telewizji i Internecie dostępny jest materiał wideo promujący akcję #SzczepimySię z udziałem aktorów: Mateusza i Stanisława Banasiuków. Aktorzy już po raz drugi wsparli działania przeciw koronawirusowi. W kwietniu apelowali o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i pozostanie w domu.
Materiał wideo z udziałem aktorów oraz inne materiały dotyczące akcji #SzczepimySię, można pobrać ze strony gov.pl/szczepimysie – zakładka Materiały dla mediów i do pobrania
Radio
Od 29 grudnia w przestrzeni radiowej można usłyszeć spoty czytane przez profesjonalnych lektorów, które były inspirowane kampanią telewizyjną z udziałem aktorów – ojca i syna, Stanisława i Mateusza Banasiuków. Na początku stycznia w radiu usłyszymy również Cezarego Pazurę – ambasadora kampanii #SzczepimySię. Znany i lubiany aktor będzie zachęcał Polaków do szczepień oraz wskaże, gdzie szukać wiarygodnych źródeł informacji na ich temat.
Media społecznościowe
Do kampanii #SzczepimySię dołączyło również ok. 50 sportowców, związków i klubów sportowych współpracujących z PKN Orlen oraz Energa SA – m.in. Piotr Małachowski, Paweł Fajdek, Maria Andrejczyk, Kamila Lićwinko i Jakub Przygoński. Na swoich profilach w mediach społecznościowych promują rzetelne informacje o szczepieniach, a także zachęcają Polaków do skorzystania ze szczepionki przeciw COVID-19.
Strona internetowa i bezpłatna infolinia
Wizerunkowej kampanii towarzyszą działania informacyjne. Kancelaria Premiera uruchomiła stronę internetową gov.pl/szczepimysie, gdzie znajdują się kompleksowe i sprawdzone informacje na temat szczepionki. Dla obywateli przeznaczona jest również bezpłatna, całodobowa infolinia Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19, dostępna pod numerem 989.
--
null
Komentarze
Prześlij komentarz