Wniosek o poszanowanie polskiego systemu prawnego do organizatorów 26. Polsko-Niemieckich Dni Mediów

Drodzy Organizatrzy 16. Dni Mediów w Zielonej Górze

Szanowna Pani Ewa Polak (Umwl)
Szanowny Panie Corneliusie Ochmann (Stiftung für Deutsch-Polnische Zusammenarbeit- Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej),


W sposób bezczelny i agresywny podżegno ze sceny ledwie wczoraj -15 czerwca 2023- do podeptania zapisów polskiej konstytucji która stanowi o zakazie cenzury środków przekazu i prasy. 

Państwa organizacja- jak wyraźnie to zaobserwowałem-lobbowała za obaleniem konkretnych zapisów Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej. Dali Państwo w 3 monologach o walce z dezinformacją- trybunę dla 3 radykalnie autorytarnych mówców domagających obalenia zapisu Konstytucji mojego kraju o treści
"Art. 54.2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej."
Działo się to w godzinach 14.45-15.45 w punkcie programu o nazwie "Walka o prawdę"(sic!).
Wzywam do poszanowania nadzego porządku prawnego który Państwu jest chyba nieznany i obcy,  nie stanowi on bowiem dla Państwa przedmiotu szacunku ni poważania. W czasie 4.5 godzin monologów nie dopuścili Państwo nawet jednej jedynej kobiety która chciała zadać pytanie do wypowiadających swoje monologi. Pan Cornelius Ochmann odmówił mikrofonu tej kobiecie nawet gdy zaoferowałem głośno że jej ten mikrofon zaniosę.


  • "Demokracja nie da się żadną miarą pogodzić z cenzurą."
    • Autor Feliks Koneczny, Prawa dziejowe, Komorów 2001, s. 330.

Panie Corneliusie- nie musi Pan mi przerywać mojej wypowiedzi w pół zdania-gdy o zdarzeniach jakie miały miejsce na sesji monologów o dezinformacji- opowiadałem współorganizatorowi. Zrobił to Pan- mi Pan przerwał -gdy mówiłem ledwie pierwsze zdanie- jakieś 5 godzin temu. Takie zachowanie nie jest częścią kultury i cywilizacji kraju do którego Pan przyjechał, kraju który ma za sobą doświadczenia totalitaryzmu.  Wyraźnie jeszcze raz powtarzam iż nie życzę sobie by Pan w ten sposób narzucał swoje wartości które są tutaj -na szczęście -obce. 

Pan podaje swój biogram w materiałach promocyjnych swojej organizacji i tego typu zachowania są typowe dla kultur i cywilizacji jakie Pan ma wymienione w biografii jako miejsca gdzie się Pan kształcił. Te wartości i normy nie są tutejsze i proszę zdecydowanie aby Pan uszanował inne odrębne prawodawstwo naszego kraju i tą tutejszą cywilizację z jej wartościami. 

Pozdrawiam
Adam Fularz
Polish News Agency
Dolina Zielona 24a Zielona Góra





--
null

Komentarze

Artykuły