Kradzieże na festiwalu pod Sulęcinem: pozew do sądu WSA w Gorzowie Wielkopolskim

P. Marek rzekomo spotkał złodzieja lub kogoś podobnego do osoby która zabrała mu telefon z namiotu- na drodze do wsi.

---------- Forwarded message ----------
From: Telewizja Opera <telewizjaopera na gmail.com>
Date: Saturday, June 3, 2023
Subject: pozew do sądu WSA w Gorzowie Wielkopolskim
To: "wojewoda na lubuskie.uw.gov.pl" <wojewoda na lubuskie.uw.gov.pl>

H7hhb

Zielona Góra, 3.6.2023

Do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego

Za pośrednictwem
Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim Pan Wojewoda Lubuski
Skarżący
Agencja Prasowa Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
Dolina Zielona 24a
65-154 Zielona Góra
wydawnictw na wieczorna.pl



Skarga na bezczynność

w przedmiocie nieudsotępnienia informacji publicznej o kradzieżach dla policji

W imieniu agencji prasowej na podstawie art. 3 par. 2 pkt 8) p.p.s.a
wnoszę skargę na bezczynnośc urzędu w przedmiocie nieudostępnienia w
wymaganym terminie informacji publicznej dla policji.
Zarzucam naruszenie przepisów art. 61 ust 1 i 2 Kostytucji RP i art.1.
ust. 1 w związku z art 10 ust. 1. i art. 13 ust. 1 ustawy z dn.
6.9.2001 o dostępie do informacji publicznej.

Wnoszę o:
1) Zobowiązanie strony przeciwnej do wykonania czynności w zakresie terminowego
udostępnienia informacji publicznej zgodnie z wnioskim poszkodowanych
2) zasądzenie kosztów postępowania według norm przepisanych

Uzasadnienie

Za pomocą telefonu na numer alarmowy 112 dzis o godzinie 5.21 rano złożyłem w urzędzie wniosek -
Skargę na okradzenie namiotów w sąsiedztwie mojego na polu namiotowmy festiwalu na Uroczysku Żubrów w dniu dzisiejszym ok. 5.10 lub 5.05 rano. Wnosiłem o udostępnienie informacji publicznej  o tym zdarzeniu dla policji i przekazałem lokalizację zdarzenia jak i dałem słuchawkę jednemu poszkodowanych który sprawcę kilka minut wcześniej chwycił za rękę ale mu się wywinął. Mój
wniosek wpłynął. Do dnia wniesienia skargi mój wniosek- zapytanie o pomoc policji- nie został wykonany, w dniu wniesienia skargi 
została nam doręczona decyzja odmowna udostępnienia informacji
o tym zdarzeniu policji- decyzja z pozwanego urzędu - operatora infolinii ktory mial numer 66- była taka iż nie było to zgłoszenie tu i teraz- ale przecież bezpośrednio poszkodowani nie mieli telefonu komórkowego i możliwości natychmiast zadzwonić im je zrabowano. Ja zas musiałem wstać ze snu i najpierw wysłuchać opis zdarzenia i ogladac reakcje ochroniarzy. Zginął też dron laptop macbook i portfel czy portfele w tym jeden z airtagiem do namierzania skradzionych przedmiotów ale to się okazało dopiero rano. Pragnę nadmienić
że żądana przeze mnie czynnosc informowania policji o zdarzeniu jest informacją nieskomplikowaną i prostą. W tych okolicznościach wnoszę jak na wstępie. 

W tej chwili grupa osób z dredami -mniemam że organizacja festiwalu-sami na własną rękę mieli namierzyć sprawców przestępstwa i sami rzekomo chcą odzyskać te przedmioty gości ich festiwalu. 


--




--
null

Komentarze

Artykuły