Wspomnienia z dnia 14 stycznia 2023

1. Grałem wilka w sztuce o Czerwonym Kapturku. Podobno sztukę wybrano ze względu na moje wdzięki jako aktora spektakli tego typu- byłem urodzonym wilkiem,  jak usłyszałem. 

2. Grałem w wojnie na jaśki i poduszki by potem być nakryty kocem i przeżyłem kocówę. 

3. W nocy walczyłem z natłokiem myśli.  Otóż byłem raz na koncercie po którym już na zawsze opadło mi zdrowie. Kilka dni temu czytałem że w USA na jedynym z koncertów poprzez głośniki rzekomo rozpylono tlenek grafenu w imię jakichś testów i rzekomo zmarły 3 osoby po skutkach tych testów. Wówczas wczoraj włączyłem funkcję "szukaj" w moim mózgu i ten mój mózg po ciężkiej pracy wypluł że ów koncert po którym już od dawna i na długi czas piszczy mi w uszach to był chyba występ "Major Lazer" w klubie Proxima. Był to koncert pełen dziwacznych efektów specjalnych i nie zdziwiło by mnie zastosowanie jeszcze czegoś innego na scenie- choćby w ramach testów czy jakichś przyczyn testów czegoś wojskowego- nie zdradzanych ludności cywilnej. 

Może jestem nadwrażliwy ale coś mi się wówczas stało i to też mogło być ugryzienie kleszcza koło teatru w Węgajtach na Mazurach gdzie spędziłem kolejne dni po koncercie. To wszystko było wiele lat temu a ja nawet pamiętam co wówczas jadłem i że karmiły mnie tam kobiety z Czeczenii. W okolicach mogły być kleszcze a ja wówczas pracowałem z kolegą w lesie nad jego wiklinową toaletą jaką budował. W każdym razie od tamtego czasu mam jakieś piski w uszach. Co ciekawe znaleźć przyczynę jest nader trudno. 

Pociąg pospieszny jakim jechałem w tamte strony miał okna wyklejone złotą folią metaliczną. To też mi podano jako przyczynę możliwego poparzenia przez mój własny telefon który nagle znalazł się w skrzynce czy puszce Faradaya i nie miał jak się połączyć ze stacją bazową.  Napisałem skargę do PKP na poparzenia telefonem i to było ostatni raz jak widziałem pociąg ze złotą folią metaliczną na szybie. 

Dziwne.  Tyle możliwych przyczyn.  Po tym zdarzeniu przez tydzień leżałem chory w łóżku. Mogłem się także zatruć oparem z opieniek które wówczas gotowano w moim domu bo w encyklopedii pisało że nachylenie nad garnkiem powoduje ból głowy etc. Dziwne że tak trudno znaleźć przyczynę dolegliwości. 

Opr. A. Fularz 2023


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Artykuły