Wspomnienia z dnia 13 stycznia 2023

1. Tego dnia sam jeździłem na snejku i nikt nie poszedł ze mną pojeździć poza psem Bandżi. Źle się czułem z niewyspania bo w nocy miałem zbyt dużo myśli których nie zdążyłem nigdzie zapisać przed snem i zagruzowały mi pamięć operacyjną tuż przed snem. Dopiero po dwóch dniach kazano mi albo notować takie myśli przed snem by nie zostać z nimi w pamieci operacyjnej na noc albo- skupić się na zmysłach -a nie na myśleniu.  Że niby można wyłączyć myślenie i "biuro w łóżku" poprzez odmianę- czucie swojego ciała i na przykład odczuwanie prześcieradła czy pierzyny na sobie. Że chodzi o zdrowe zmysły i oderwanie się od myślenia w mózgu na rzecz czucia innych zmysłów. 
2. Bylem na warsztatach z miłości w których chodziło o to że miłość jest bardzo powolna.  Nie znosi pośpiechu.  Do miłości trzeba spowolnić aby ją uchwycić.  Nie wiem czy w świecie pospiesznym jest na nią miejsce.  

Opr. A. Fularz 2023


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Artykuły