Wniosek do UM Międzyrzecz w sprawie sieci kanałów między jeziorami Długim, Kęszyckim i kanałem Staropole


do UM w Międzyrzeczu
do Państwa Radnych Gminy

Szanowni Państwo,
 
152 jeziora na Pojezierzu Lubuskim nie są ze sobą połączone. W wakacyjny weekend byłem na Mazurach, w zawiązku z powyższym wysyłam samorządom lokalnym moje propozycje dot. naprawy sieci zniszczonych kanałów województwa. Teraz ją uaktualniam.

Proponuję na terenie gm. Miedzyrzecz:
-Połączenie jez. Krzaczastego- Rakoń- z kanałem Wądolec i jeziorem Paklicko Małe i resztą kanałów pojezierza. 
- Naprawę  "Kanału Kurskiego" z Jeziora Kursko do miejscowości Kursko- Dąbie na drodze lokalnej (z ew. podniesieniem mostu dla żeglugi), odbudowę lub budowę kanału z jez. Kursko do jez. Kęszyckiego jako Kanału Kęszyckiego, remont kanału od jez. Rakoń (Krzaczastego) wzdłuż rezerwatu "Nad kanałem" do Jeziora Paklicko Małe kanałem Wądolec, remont kanału Staropole p. Boryszyn, Staropole, ze śluzami przy jazach oraz z pominięciem obiektów hydrotechnicznych zabytkowych.
- nowe połączenie kanału Staropole z Paklicą dla jachtów i żaglówek, pod autostradą A2. 
--
Pozdrawiam
-- 

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.


Komentarze

Artykuły