Baner

Baner
Ziemia Gorzowska
Gorzów,

czwartek, 30 stycznia 2020

Uniwersytet Zielonogórski - od 1 lutego rusza zimowa rekrutacja na studia II stopnia

Redakcja serwisu otrzymała:

Od: Ewa Sapeńko
Date: śr., 29 sty 2020 o 12:27
Subject: Uniwersytet Zielonogórski - od 1 lutego rusza zimowa rekrutacja na studia II stopnia
To: Ewa Sapeńko 


Od 1 lutego 2020 r. na Uniwersytecie Zielonogórskim rozpocznie się rekrutacja na semestr letni 2019/2020. Jest to rekrutacja wyłącznie na studia drugiego stopnia na 14 kierunkach studiów stacjonarnych i na 10 kierunkach studiów niestacjonarnych. Ponieważ kalendarz rekrutacji jest różny dla różnych kierunków, wszystkie terminy należy sprawdzić na stronie internetowej Biura Rekrutacji: http://rekrutacja.uz.zgora.pl/

Na kierunkach: automatyka i robotyka, elektrotechnika, informatyka odbędzie się rozmowa kwalifikacyjna, a na kierunku architektura poza rozmową będzie też przegląd prac własnych (portfolio). Ogłoszenie list przyjętych nastąpi na przełomie lutego i marca.

W tym roku przygotowano 540 miejsc na studiach stacjonarnych i 420 na studiach niestacjonarnych – razem 960.

Przyjmowanie dokumentów: pok. 101 R (I piętro) Al. Wojska Polskiego 69:

poniedziałek-piątek w godz.: 8.00-14.00,

sobota 22 i 29.02.2020 r. w godz.: 10.00-12.00

 

 

Studia stacjonarne (540 miejsc):

 

Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska (150 miejsc):

  • architektura - 30 miejsc / mgr inż.
  • budownictwo - 90 miejsc / mgr inż.
  • inżynieria środowiska - 30 miejsc / mgr inż.

 

Wydział Ekonomii i Zarządzania (60 miejsc):

·         logistyka – 60 miejsc / mgr

 

Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki (150 miejsc):

  • automatyka i robotyka - 45 miejsc / mgr inż.
  • elektrotechnika - 45 miejsc / mgr inż.
  • informatyka - 60 miejsc / mgr inż.

 

Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii (45 miejsc):

  • inżynieria danych - 30 miejsc / mgr inż.
  • – studia prowadzone w języku angielskim – 15 m-c / 2250 zł / mgr inż.

 

Wydział Mechaniczny (120 miejsc):

  • bezpieczeństwo i higiena pracy – 30 miejsc / mgr
  • inżynieria biomedyczna - 30 miejsc / mgr inż.
  • mechanika i budowa maszyn - 30 miejsc / mgr inż.
  • zarządzanie i inżynieria produkcji - 30 miejsc / mgr inż.

 

Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii (15 miejsc):

·         socjologia – studia prowadzone w języku angielskim – 15 m-c / 2250 zł / mgr

 

Studia niestacjonarne (420 miejsc)

 

Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska (90 miejsc):

  • budownictwo - 60 miejsc (opłata za semestr – 2400 zł) / mgr inż.
  • inżynieria środowiska - 30 miejsc (opłata za semestr – 2100 zł) / mgr inż.

 

Wydział Ekonomii i Zarządzania (60 miejsc):

·         logistyka – 60 miejsc (opłata za semestr 1900 zł) / mgr

 

Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki (150 miejsc):

·         automatyka i robotyka - 45 miejsc (opłata za semestr 2200 zł) / mgr inż.

·         elektrotechnika - 45 miejsc (opłata za semestr 2100 zł) / mgr inż.

·         informatyka - 60 miejsc (opłata za semestr 2200 zł) / mgr inż.

 

Wydział Mechaniczny (120 miejsc):

·         bezpieczeństwo i higiena pracy – 30 miejsc(opłata za semestr – 2100 zł) / mgr

  • inżynieria biomedyczna – 30 miejsc (opłata za semestr – 2100 zł) / mgr inż.
  • mechanika i budowa maszyn – 30 miejsc (opłata za semestr – 2100 zł) / mgr inż.
  • zarządzanie i inżynieria produkcji – 30 miejsc (opłata za semestr – 2100 zł) / mgr inż.

 

 

 

 

 

Ewa Sapeńko

Rzecznik prasowy

Uniwersytetu Zielonogórskiego

ul. Licealna 9

65-417 Zielona Góra

www.uz.zgora.pl

Tel.: 68 328 25 93; 603 454 528

e-mail: E.Sapenko@adm.uz.zgora.pl

 

Członek Stowarzyszenia

PR i Promocji Uczelni Polskich

www.prom.edu.pl

 

 





--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz