Koncert Quebonafide w Zielonej Górze: dzieci do lat 8-miu wchodzą za darmo
Od: Ewa Sapeńko
Data: poniedziałek, 20 maja 2019
Temat: Pytanie do władz UZ
Do: Adam Fularz <Adam.Fularz@wieczorna.pl>
Poniżej fragment bachanaliowego PROGRAMU (całość na stronie: http://www.infoserwis.uz.
KONCERTY:
Wystąpią:
Czwartek (23.05) - start: godz. 17.15
Taxita
DJ Soina
Ørganek
Quebonafide
Piątek (24.05) – start: godz. 17.15
DJ Hazel & Drum Live Show
O.S.T.R.
Nosowska
WSTĘP 16+, osoby poniżej 16 roku życia wchodzą wyłącznie pod opieką osoby dorosłej!
Dzieci do lat 8 wstęp wolny!
Więcej o Dniach Kultury Studenckiej na oficjalnej stronie: www.bachanalia.pl
Ewa Sapeńko
Rzecznik prasowy
Uniwersytetu Zielonogórskiego
Tel.: (..)
Członek Stowarzyszenia
PR i Promocji Uczelni Polskich
From: Adam Fularz [mailto:Adam.Fularz na wieczorna.
Sent: Monday, May 20, 2019 7:47 AM
To: Ewa Sapeńko
Subject: Pytanie do władz UZ
Do władz UZ
Dlaczego, skoro na Bachanaliach UZ gra się muzykę dla dzieci w wieku lat 8-13 (zespół Quebonafide)- to dzieci nie są wpuszczane na Bachanalia tego dnia? Czy władze UZ nie mogą wystąpić do Parl. Studenckiego o wpuszczanie dzieci od lat 8-miu na koncert Quebo? Polityka władz parlamentu studenckiego UZ jest dość okrutna - dzieci nie mogą wejść a ów zespół to idol większości mi znanych dzieciaków.
Pozdrawiam
--
______________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/
--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk
Komentarze
Prześlij komentarz